petro_tazyk: (Шерлок)
petro_tazyk ([personal profile] petro_tazyk) wrote2013-08-19 09:25 am

Ху чи не Ху

Дякую усім, хто прийняв участь в обговоренні назви україномовної спільноти у попередньому пості. Насправді, було важливо почути всіх (тут ніякого стьобу немає), згодних та ні, тому я навіть дозволив анонімні коментарі в журналі.
Цитата:

Хутір - це спільнота, створена для популяризації україномовної блогосфери. Ми не соромимося того, що ми українці, і не соромимося писати українською мовою.
Тут ви можете знайти цікаві пости та тематичні блоги.
Щодня ми би будемо обирати кращий пост дня. Щопонеділка ви зможете проголосувати за кращий пост тижня. Переможець отримає 50 жетонів від....


Я тут зараз поясню більш детально щодо «хутора». Я особисто не бачу нічого поганого у цьому слові. Я не бачу нічого в ньому, чого я мав би соромитися, боятися і т.д. Я повністю згоден з Флейкі, що в цьому слові – затишок. Від себе додам, що це слово у мене асоціюється із добробутом, ситістю, спільнотою, сім,єю. Я не бачу нічого поганого в цьому. Мені глибоко насрати на те, що совкова агітація начебто скомпрометувала це слово і зробила з нього щось на межі соромного і непристойного. Мені глибоко насрати на думку північно-східних сусідів та людей із образом мишлення малороса. Чому я повинен думати і перейматися їхніми комплексами неповноцінності?

Я – українець, хоч української крові у мені тече меньше, ніж у більшості з вас, і живу та працюю я поза межами України. Але я в Україні народився, мене там виховали (при чому – я типовий міщанин – всі мої діди та баби народилися в містах; тобто українського села я ніколи в реалі і не знав). І з огляду на це – у мене своя точка зору на це слово. Мені, наприклад, набагато важливіше, що цього слова не цурався український топ-блогер 19-го сторіччя Микола Гоголь (якого російська вікіпедія чомусь вважає своїм). Ба більше, його «хутора» стали літературною класикою, яку читають навіть в Північній Америці. При чому – читають із задоволенням. Я нещодавно перекладав фільм «Ніч перед Різдвом» на англійську мову для місцевих, з яких не було жодного етнічного українця. І людям, ви не повірите – подобалося! То чого ж мені цього цуратися?

Але мене конкретно допікає, коли якесь бидло, яке вважає себе за топ-блогера, намагається використати це слово як образу, вказуючи на обмеженість інших людей.  Насправді – обмеженність – це безглузді копі-пастні блоги, які базуються на недоумкувасті, примітивізмі та ліні бидла, чим користується трошки розумніше бидло для власного збагачення (рідше), або задоволення власного его комплексу неповноцінності (частіше).   І назва спільноти «хутір» - це, в першу чергу – стьоб над цим прошарком неосвідчених людей, це спроба показати, що є два «хутори».  Один, фейковий - це той, що засів у їхніх тупих головах і який, власне, характеризує всю їхню недоумковатість та обмеженість. Другий - це давнє українське слово, за яким стоїть українська історія, література, це слово, яке приймало участь в формуванні українського менталітету (незалежно від того, подобається це нам чи ні). В кінці-кінців, хутір – це спільнота працьовитих людей, у яких робота переміжається із галасливими гуляннями та святкуваннями цілою спільнотою. І, нехай буде так – це і дещиця самоіронії у якості перчинки в зупі.


Так чи інакше, я виношу на голосування назву новоствореної спільноти україномовних блогерів. Поряд із «хутором», я відібрав декілька інших назв, запропонованих у попередньому пості. Деякі, дуже класні назви я відкинув через те, шо вони вже були раніше десь засвічені на просторах уа-нету. Прохання проголосувати, незалежно від віросповідань, та інших факторів. Якщо ви «противсіх» - то так і проголосуйте, що ви «противсіх» - важливо знати який завеликий ваш прошарок тут.

Сприймається будь-яка критика, аргументи та пропозициї в коментах. Як я вже зазначав раніше – путівку в баню виписую тільки відвертим совкодрочєрам.


[Poll #1929767][Poll #1929767]

[identity profile] kampfflieger.livejournal.com 2013-08-19 02:37 pm (UTC)(link)
Клади болт на всіх критиків. У нас буде свій хутір, із салом і курвами.

[identity profile] mamuka-miriuta.livejournal.com 2013-08-19 02:41 pm (UTC)(link)
курвів не обіцяю. сало, я думаю, знайдемо :-)

[identity profile] mamuka-miriuta.livejournal.com 2013-08-19 02:55 pm (UTC)(link)
в такому випадку (якщо дійсно назбирається нарід), я буду готовий перейменувати на "хутір анлімітед" :-)

[identity profile] flakelviv.livejournal.com 2013-08-19 02:59 pm (UTC)(link)
Я за Хутір, але проти того, щоб воно відлякало людей.
Бо їх і так кіт наплакав.

[identity profile] mamuka-miriuta.livejournal.com 2013-08-19 03:05 pm (UTC)(link)
ти пропонуєш дописати речення "хутір це не страшно!" ? - я такий, що можу і дописати :-)

[identity profile] yurgengorg.livejournal.com 2013-08-19 04:29 pm (UTC)(link)
такий хутір - це мєчта!:) пиво і горівку забули дописать!

[identity profile] yurgengorg.livejournal.com 2013-08-19 04:39 pm (UTC)(link)
Whotir - foreva!

[identity profile] gloria-ma.livejournal.com 2013-08-19 04:55 pm (UTC)(link)
:) ну, нехай буде Хутір - тут одне з двох: або це слово, завдяки спільноті веселих, розкутих, цікавих, освічених позбавиться свого раніш набутого негативного значення або залишиться як є.

я буду готовий перейменувати на "хутір анлімітед" :-)

[identity profile] chita-i.livejournal.com 2013-08-19 05:10 pm (UTC)(link)
До концепту "global village" додумалися вже до вас. Важко винайти колесо, але можливо пристосувати його ширину та рел'єф до особливостей ландшафту. Я проголосувала за "тин" бо історична ситуація нас таки примушує "очертати територію", але не занадто відгороджуватись від сусідів.

Також мені дещо сумнівною є ідеалізація хутора "мещанином". Книжні уявлення бувають оманою. Треба б говорити про те, що добре знаєш особисто. З іншого боку, мені подобається що нарешті можна "відвоювати" з полону негативу та зневаги наші рідні українські слова з тенетів рос.імперії і її спадкоємців - савєцкага саюза.

Re: я буду готовий перейменувати на "хутір анлімітед" :-)

[identity profile] mamuka-miriuta.livejournal.com 2013-08-19 05:34 pm (UTC)(link)
ви проголосували за тин?? ще чора ви казали, шо нічаво у мене не получиця :-)

я не ідеалізую хутір. я виклав свої асоціації з цим словом. про те, що я добре знаю особисто, вам буде нецікаво, я гарантую :-)

Re: я буду готовий перейменувати на "хутір анлімітед" :-)

[identity profile] chita-i.livejournal.com 2013-08-19 05:42 pm (UTC)(link)
Насправді я не противсіх і зовсім не думала, що нічого у вас не получиться. ) Жалко що ви так сприйняли. Я хотіла "покращити вже сьогодні" ггггг. А що саме я не зрозумію? я не зрозуміла ))

Re: я буду готовий перейменувати на "хутір анлімітед" :-)

[identity profile] mamuka-miriuta.livejournal.com 2013-08-19 05:45 pm (UTC)(link)
якби я сприйняв це, як ви подумали, то я би смайлика в кінці того речення не поставив би.

я мав на увазі, що є єдине, що я добре знаю і в чому розбираюсь може бути цікавим тільки дуже вузькому колу фахівців в цій галузі.

[identity profile] chita-i.livejournal.com 2013-08-19 05:45 pm (UTC)(link)
тут одне з двох: або це слово, завдяки спільноті веселих, розкутих, цікавих, освічених позбавиться свого раніш набутого негативного значення або залишиться як є.

погоджуюсь з зауваженням

Re: я буду готовий перейменувати на "хутір анлімітед" :-)

[identity profile] chita-i.livejournal.com 2013-08-19 05:46 pm (UTC)(link)
а
А у якій галузі ви спеціалізуєтесь якщо не секрет? щоб хоч знати що мені буде гарантовано нецікаво. ) Можете в приват написати якщо не хочете перестати бути Ведмедем з інтернету. )) Бо я не хочу переставати бути Чітою.
Edited 2013-08-19 18:07 (UTC)

Re: я буду готовий перейменувати на "хутір анлімітед" :-)

[identity profile] mamuka-miriuta.livejournal.com 2013-08-19 06:17 pm (UTC)(link)
спеціалістЪ по ведмедям, а шо?

[identity profile] pekelnyi-bulba.livejournal.com 2013-08-19 06:35 pm (UTC)(link)
А хто пиво варить буде? Чи з міста завозити? Шо ж то за хутір тоді

[identity profile] pekelnyi-bulba.livejournal.com 2013-08-19 06:36 pm (UTC)(link)
"Веселий хутір". Або - "П'яний хутір" :)

[identity profile] mamuka-miriuta.livejournal.com 2013-08-19 06:39 pm (UTC)(link)
ну, так ми і до "Сєрой радості" зійдемо :-)

[identity profile] pekelnyi-bulba.livejournal.com 2013-08-19 07:18 pm (UTC)(link)
Харашо - "Певний хутір" :Р

[identity profile] line-o.livejournal.com 2013-08-19 08:32 pm (UTC)(link)
хутір рулить

[identity profile] mamuka-miriuta.livejournal.com 2013-08-19 08:35 pm (UTC)(link)
Бульбочка, варіанти прідлагати тра було фчора. сьодні вибирай з того, шо прідлагають.

[identity profile] Дима Муст (from livejournal.com) 2013-08-19 08:36 pm (UTC)(link)
а мені потобаеться гармидер-себто бог за що-але-кипіш)))

[identity profile] mamuka-miriuta.livejournal.com 2013-08-19 08:40 pm (UTC)(link)
Діма, нє порть статистику! :-)

[identity profile] mamuka-miriuta.livejournal.com 2013-08-19 08:46 pm (UTC)(link)
так, ти рулить помагать будеш, чи ти мене в ігнор загнав? :_)

[identity profile] line-o.livejournal.com 2013-08-19 08:49 pm (UTC)(link)
чим зможу допоможу, який ігнор, скажеш тоже :)

Re: я буду готовий перейменувати на "хутір анлімітед" :-)

[identity profile] chita-i.livejournal.com 2013-08-19 08:50 pm (UTC)(link)
нічо, нормальна така прохвесія. )

Re: я буду готовий перейменувати на "хутір анлімітед" :-)

[identity profile] mamuka-miriuta.livejournal.com 2013-08-19 08:52 pm (UTC)(link)
я тоже так щітаю і горжусь

[identity profile] mamuka-miriuta.livejournal.com 2013-08-19 08:52 pm (UTC)(link)
спасибі :-)

Re: я буду готовий перейменувати на "хутір анлімітед" :-)

[identity profile] chita-i.livejournal.com 2013-08-19 08:54 pm (UTC)(link)
от вас хлібом не годуй але дай погордітся. а інших за те критикуєте! тобто, за гординю. гггг

[identity profile] line-o.livejournal.com 2013-08-19 08:55 pm (UTC)(link)
то тобі спасибі, що трохи гуртуєш до купки усіх )

Re: я буду готовий перейменувати на "хутір анлімітед" :-)

[identity profile] vova-comment.livejournal.com 2013-08-19 09:18 pm (UTC)(link)
Ще я хочу знати:)

[identity profile] vova-comment.livejournal.com 2013-08-19 09:20 pm (UTC)(link)
підтримав хутір - я з села:)

Re: я буду готовий перейменувати на "хутір анлімітед" :-)

[identity profile] mamuka-miriuta.livejournal.com 2013-08-19 10:30 pm (UTC)(link)
де і кого? тим більше гордитися ж можна різними речами. та й по різному

Re: я буду готовий перейменувати на "хутір анлімітед" :-)

[identity profile] mamuka-miriuta.livejournal.com 2013-08-19 10:30 pm (UTC)(link)
що саме???

[identity profile] mamuka-miriuta.livejournal.com 2013-08-19 10:30 pm (UTC)(link)
ну, подивимось, як воно вийде :-)

Re: я буду готовий перейменувати на "хутір анлімітед" :-)

[identity profile] chita-i.livejournal.com 2013-08-19 10:32 pm (UTC)(link)
а як гордіца є поганим? ладно, я вже не тролю. щось у вас поки голосування не дуже репрезентативне. як раз на хутір набереться. )) Я не радію. Мене тут занадто багато. Бай.
Edited 2013-08-19 22:32 (UTC)

Re: я буду готовий перейменувати на "хутір анлімітед" :-)

[identity profile] chita-i.livejournal.com 2013-08-19 10:33 pm (UTC)(link)
гдє дєньги лежат? )))))

Re: я буду готовий перейменувати на "хутір анлімітед" :-)

[identity profile] mamuka-miriuta.livejournal.com 2013-08-19 11:18 pm (UTC)(link)
стосовно репрезентативності ви, якраз, дуже помиляєтесь. У мене немає 100500 підпісчиків так як я не топовий блогір і, відповідно, 100500 чоловік проголосувати не могло. Проголосували якраз ті, хто читає, кому цікаво і кому небайдуже - от їхня думка мене і цікавить, а не планктону.

Re: я буду готовий перейменувати на "хутір анлімітед" :-)

[identity profile] vova-comment.livejournal.com 2013-08-20 06:58 am (UTC)(link)
"А у якій галузі ви спеціалізуєтесь якщо не секрет?"

[identity profile] pekelnyi-bulba.livejournal.com 2013-08-21 06:51 am (UTC)(link)
Бюрократи!

[identity profile] mamuka-miriuta.livejournal.com 2013-08-21 02:21 pm (UTC)(link)
я прєдпочітаю бюрократію анархії :-)